Increderea in marcile autohtone creste constant, iar romanii sunt consumatori fideli ai acelorasi firme, arata ultima editie a topului Trusted Brands.
Astfel, in ierarhia din 2012 nu au avut loc mari schimbari, potrivit unui comunicat remis Ziare.com.
Doar la capitolul Companii de asigurari s-a schimbat liderul, Astra Asigurari detronand Asirom la capitolul incredere.
Danone, liderul categoriei Lactate, a inregistrat cea mai mare crestere a increderii, de 10%, fata de anul trecut.
De asemenea, Nivea a inregistrat un avans important al increderii romanilor, de 9%. Totodata, la categoriile Agentii de turism, Clinici private si Vitamine, brandurile Paralela 45, Medlife si Eurovita au inregistrat o crestere de cate 8% fiecare.
Marcile locale care inspira romanilor cea mai mare incredere:
Produse de panificatie: Vel Pitar
Produse lactate: Danone
Produse din carne: Cris-Tim
Ulei de gatit: Untdelemn de la Bunica
Condimente: Fuchs
Ape minerale: Borsec
Hrana pentru animale: Pedigree
Clinici private: Medlife
Cafea: Jacobs
Pasta de dinti: Colgate
Retailer imbracaminte: Zara
Retailer electrocasnice: Domo
Sapun: Dove
Deodorant: Nivea
Centre comerciale: Kaufland
Cotidiene: Adevarul
Statii radio: Europa FM
Posturi TV: Pro TV
Marcile europene care inspira romanilor cea mai mare incredere:
Automobile: Dacia
Electrocasnice: Philips
Computere personale: Dell
Telefonie mobila: Nokia
Operatori telefonie mobila: Orange
Camere foto: Sony
Agentii de turism: Paralela 45
Banci: BCR
Carduri de credit: Visa
Companii de asigurari: Astra Asigurari
Furnizori servicii internet: RCS & RDS
Benzinarii: Petrom
Vitamine: Eurovita
Remedii impotriva racelii si gripei: Nurofen
Analgezice: Algocalmin
Produse de ingrijire a parului: Head & Shoulder's si Nivea
Produse de ingrijire a pielii: Nivea
Produse cosmetice: Nivea
Detergenti: Ariel
Cereale pentru micul dejun: Nestle
Trusted Brands este un studiu care se realizeaza, anual, in 15 tari europene, inclusiv Romania.
Respondentii sunt rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de calitate, valoare, imagine, intelegerea nevoilor clientilor si responsabilitate sociala.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu